مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 18:152023-06-19بين الملل

گزارش وال استریت ژورنال درباره تشدید بحران بی خانمان ها در آمریکا


یک روزنامه آمریکایی از افزایش شدید جمعیت بی‎ خانمان ها در ایالات متحده خبر داد و این آمار را خطرناک توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال امروز دوشنبه در گزارشی از افزایش شدید افراد بی خانمان در خیابان ها و مراکز پذیرش افراد آسیب پذیر در آمریکا خبر داد.

این آمارها در مقایسه با سال گذشته افزایش بی سابقه‎ ای داشته است تا جایی که مقامات مسئول را به فکر چاره ای برای توقف روند رشد شدید آن واداشته است.

این روزنامه آمریکایی از نتایج تحقیقی خبر داده که نشان می دهد شمار بی خانمان ها در ایالات متحده طی ماه های اخیر روندی صعودی داشته است.

در این گزارش به داده های جمع آوری شده از سراسر آمریکا اشاره شده که بر مبنای آن با پایان یافتن حمایت های دوران همه گیری و افزایش هزینه های مسکن، بی خانمان شدن آمریکایی ها نسبت به سال های قبل روند سریع تری به خود گرفته است.

این روزنامه ضمن بررسی داده های 150 نهاد در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا، اعلام کرده که بی خانمانی آمریکایی ها در بیش از 100 مکان در اوایل سال 2023 نسبت به سال 2022 افزایش یافته است.

این گزارش شامل کلان شهرهای اصلی آمریکا از جمله شیکاگو، میامی، بوستون و فینیکس بوده که در همه آنها آمار بی خانمانی افزایشی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش وال استریت ژورنال درباره تشدید بحران بی خانمان ها در آمریکا

گزارش وال استریت ژورنال درباره تشدید بحران بی خانمان ها در آمریکا