مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 14:452023-06-18سياسي

چگونگی تعیین شهریه مدارس غیردولتی اعلام شد


رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی مشارکت های مردمی با بیان اینکه پیش ثبت نام در مدارس غیردولتی، قانونی است، گفت: برای سال تحصیلی جدید، 3 شهریه مصوب، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، احمد محمودزاده معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی مشارکت های مردمی در برنامه صف اول، اظهار کرد: در حال حاضر روزهای پایانی سال تحصیلی 1402ـ1401 و برنامه ریزی برای سال تحصیلی 1403ـ1402 است.

وی با بیان اینکه مجموعه مدارس غیردولتی با حدود 2 میلیون و 200 هزار دانش آموز در دوره های مختلف تحصیلی فعالیت می کند، افزود: مدارس غیردولتی بر اساس قانون مجلس شورای اسلامی در مجموعه وزارت آموزش و پرورش، بخشی از مأموریت و جریان تعلیم و تربیت دانش آموزان را بر عهده دارد.

  محمودزاده با اشاره به اینکه پیش ثبت نام در مدارس غیردولتی قانونی است، ادامه داد: پیش ثبت نام، پیش شرط هایی دارد که مدارس غیردولتی باید رعایت کنند؛ به عنوان مثال تا زمانی که ثبت نام قطعی آغاز نشده است، اگر خانواده بخواهد پیش ثبت نام را لغو کند باید هزینه علی الحساب به خانواده عودت داده شود.

وی با بیان اینکه 20 درصد سهمیه ثبت نام مدارس غیردولتی برای دانش آموزان همان منطقه است، گفت: مصاحبه و آزمون، ملاک ثبت نام نیست اما در برخی مدارس غیردولتی به دلیل میزان بالا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونگی تعیین شهریه مدارس غیردولتی اعلام شد

چگونگی تعیین شهریه مدارس غیردولتی اعلام شد