مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 01:362023-06-03سياسي

راه امام خمینی (ره) خاموش نمی شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت الاسلام استاد میرهاشم حسینی در مراسم سی وچهارمین سالروز رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و شصتمین سالروز قیام خونین 15 خرداد که در مصلی امام خمینی(ره) ساری برگزار شد، اظهار کرد: هر کس در ایران عزیز پرچم مکتب اهل بیت را پرآوازه نگهدارد و در این مسیر قدمی بردارد و حب اهل بیت (ع) را در دل دارد به عنایت امام زمان (عج) است.

وی افزود: دنیا ظاهر و باطنی دارد ظاهر دنیا را شیطان تماشاخانه ای بزرگی قرار داده و کاری می کند وابسته دنیا شوند و در این صورت انسان را مأیوس می کند و ناامیدی، یأس و وحشت همه جا را می گیرد، اما دنیای باطن حقیقتی دارد که شیطان می خواهد در آن انحراف ایجاد کند.

این استاد حوزه در ادامه گفت: سنت خداوند است که در پنج صفت تجلی یافته که اوج آن در وجود امام راحل بوده و توانسته اثرگذار باشد و هر چه از این صفت ها دور شویم جهان را پر از یأس و وحشت خواهد شد.

حسینی با  برشمردن این صفت ها  و بیان اینکه صفت نخست دشمن شناسی است، افزود: قضیه آندلس سازی، قصه عجیبی است به اسم زن و آزادی او چه بلاهایی سر زنان پاکدامن آمد و چه گرفتاری هایی درست شد؛ عجیب است تا اسم آندلس می آید سریع می گویند کتابی دروغ به نام غروب آفتاب .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه امام خمینی (ره) خاموش نمی شود

راه امام خمینی (ره) خاموش نمی شود