مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 12:352023-06-01دانش

همـایش بین المللی «معـارف نبـوی و چـالش هـای جهـان امروز» 21 خرداد برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،حسام الدین خلعتبری، دبیر علمی همـایش بین المللی «معـارف نبـوی و چـالش هـای جهـان امروز» در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه درباره اهمیت برگزاری این همایش در سطح ملی و بین المللی گفت: - همـایش بین المللی معـارف نبـوی و چـالش هـای جهـان امروز 21 خرداد برگزار می شود دبیر علمی همـایش بین المللی معـارف نبـوی و چـالش هـای جهـان امروز گفت: این همـایش بین المللی 21 و 22 خرداد در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،حسام الدین خلعتبری، دبیر علمی همـایش بین المللی معـارف نبـوی و چـالش هـای جهـان امروز در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه درباره اهمیت برگزاری این همایش در سطح ملی و بین المللی گفت: با توجه به رویکرد و برنامه راهبردی دانشگاه علامه طباطبایی که تحول در علوم انسانی است زمینه مناسبی برای برگزاری همایش در این حوزه فراهم شد.

برگزاری این همایش نقطه آغازی برای شناسایی و ساماندهی دانشمندان و متخصصان و تدارک همایش های تخصصی تر در حوزه علوم انسانی و معارف نبوی و اسلامی در آینده است.

وی بیان کرد: امروزه مشخص شده است که جوامع به رغم پیشرفت های بسیاری که در زمینه های علمی و آموزشی و به کارگیری تکنیک ها و روش های جدید در بهبود شکل ظاهری زندگی و امنیت و آسایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همـایش بین المللی «معـارف نبـوی و چـالش هـای جهـان امروز» 21 خرداد برگزار می شود

همـایش بین المللی «معـارف نبـوی و چـالش هـای جهـان امروز» 21 خرداد برگزار می شود