مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 16:042023-06-14اقتصادي

محور شهرستانک کرج فعلا مسدود است


از سمت شهرستانک به سمت کرج فعلا به دلیل سیلاب مسدود است تمام تلاشمان را می کنیم تا آخر هفته محور بازگشایی شود و خسارت وارد شده بالای هزار میلیارد تومان است.

- علی زندی فر، مدیرکل راهداری البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص وضعیت راه جاده چالوس، گفت: همزمان با وقوف سیلاب در استان البرز، استان مارندارن هم به دلیل ریزش سنگ در محدود محور غدیم چالوس مسدود شد که با تلاش همکاران در استان مازندران امروز تردد برای عموم برقرار شده است.

وی با بیان اینکه قسمت محور غدیم چالوس ورودی استان البرز به دلیل سیلاب روز پنج شنبه مسدود شد، افزود: همچنان این مسیر مسدود است و در حال حاضر همکاران با تمام تلاش به صورت سه شیفت 24 ساعته درحال بازگشایی مسیر هستند.

  زندی فر با اشاره به اینکه حدود 70 دستگاه وسیله نقلیه و 120 نفر نیرو مستقر کرده ایم، ادامه داد: افرادی که می خواهند از سمت استان تهران و البرز به سمت مازندران بروند باید از آزادراه تهران-شمال بروند.

  وی ادامه داد: از سمت شهرستانک به سمت کرج فعلا به دلیل سیلاب مسدود است تمام تلاشمان را می کنیم تا آخر هفته محور بازگشایی شود.

این مقام مسؤول با بیان اینکه سیلابی که اتفاق افتاده در 30 سال گذشته بی سابقه بوده است، افزود: حجم خرابی که در 25 کیلومتر از محور به جای گذاشته زیاد است و برآور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور شهرستانک کرج فعلا مسدود است

محور شهرستانک کرج فعلا مسدود است