مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 00:052023-05-30اقتصادي

بازسازی شبکه های برق پلدختر بعد از سیلاب


مدیر توزیع برق پلدختر با اشاره به بازسازی شبکه های برق بعد از سیلاب در این شهرستان، آخرین وضعیت اعمال تعرفه گرمسیری برق در این شهرستان را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد طاهر متش پور در دومین نشست سه شنبه های خبری شهرستان پلدختر در محل فرمانداری، اظهار داشت: شبکه برق 36 روستای پلدختر در سال 1401 با هشت میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه بهسازی شده که در این زمینه شرکت توزیع برق شهرستان در استان اول بوده و در سال گذشته 27 روستا معادل 11 میلیارد تومان بهسازی شدند.

جایگزینی شبکه های فشار ضعیف برق به کابل خودنگهدار وی به تخفیف های مدیریت مصرف اشاره کرد و افزود: در سال 1401 تعرفه های مختلف خانگی 26 میلیون تومان، تجاری دو میلیون و 700 هزار تومان، صنعتی 631 میلیون تومان و کشاورزی 731 میلیون تومان مشمول تعرفه های برق شدند.

مدیر توزیع برق پلدختر، نحوه محاسبه برای مشمولان پاداش را مصرف مشترکان کمتر از الگوی مصرف در پیک بار دانست و گفت: حوزه مشترکان کشاورزی بیشترین همکاری را در هنگام پیک بار مصرف با شرکت توزیع برق دارند اما مشترکان خانگی کمترین همکاری را دارند که انتظار می رود نسبت به مصرف بهینه توجه بیشتری داشته باشند.

متش پور، افزود: تمامی شبکه های برق فشار ضعیف شهرستان به کابل خود نگهدار تبدیل شدند و لرستان در این زمین پیشتاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی شبکه های برق پلدختر بعد از سیلاب

بازسازی شبکه های برق پلدختر بعد از سیلاب