مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 19:452023-06-21اقتصادي

در سال 1401 بیش از یک میلیون شغل در کشور ایجاد شد


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در حوزه اشتغال در سال گذشته بیش از یک میلیون فرصت شغلی در کشور ایجاد شد، گفت: در سال 1402 نیز هدف گذاری برای یک میلیون شغل انجام شده است، - هر وعده ای نیز محقق نشود، صادقانه با مردم در میان می گذاریم.

سید صولت مرتضوی 31 خردادماه در بدو ورود به چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران استان با اشاره به مصوبات سفر قبل به استان، اظهار کرد: در سفر نوروز به استان چند طرح اقتصادی در مجموعه پگاه کلنگ زنی شد که عملیات اجرایی آن ها آغاز شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: دولت سیزدهم صادق الوعد است، بنا نداریم با مردم خلاف واقعیات صحبت کنیم، آن چیزی که دولت وعده کرده است، انجام می شود.

وی با اشاره به بازدید از بیمارستان هاجر شهرکرد در سفر قبل به چهارمحال و بختیاری، گفت: متعاقب این بازدید وزیر بهداشت و درمان به استان سفر کرد.

مرتضوی با بیان اینکه در حوزه اشتغال در سال گذشته بیش از یک میلیون فرصت شغلی در کشور ایجاد شد، خاطرنشان کرد: در سال 1402 نیز هدف گذاری برای یک میلیون شغل انجام شده است، هر وعده ای نیز محقق نشود، صادقانه با مردم در میان می گذاریم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: امکان راستی آزمایی وعده ها در حوزه اشتغال برای مردم و رسانه ها وجود دارد، آمار اشتغال، بیمه اجباری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در سال 1401 بیش از یک میلیون شغل در کشور ایجاد شد

در سال 1401 بیش از یک میلیون شغل در کشور ایجاد شد