مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 13:552023-05-29اقتصادي

کارخانه ها باید بر اساس هزینه تولید قیمت گذاری کنند


دبیر انجمن صنایع تبدیلی و کشاورزی خراسان رضوی گفت: کارخانه ها باید بر اساس هزینه تولید قیمت گذاری کنند و این قیمت ها باید منطقی و مستند باشد.

- ایسنا/خراسان رضوی دبیر انجمن صنایع تبدیلی و کشاورزی خراسان رضوی گفت: کارخانه ها باید بر اساس هزینه تولید قیمت گذاری کنند و این قیمت ها باید منطقی و مستند باشد.

محسن الهی در گفت وگو با ایسنا درباره تولید رب گوجه فرنگی در خراسان رضوی اظهار کرد: طی یکسال گذشته و با اجرای طرح اصلاح قانون هدفمندسازی یارانه ها محصولاتی همانند رب و تن ماهی که مشمول قیمت گذاری پیشینی هستند امکان افزایش قیمت بدون مصوبه ستاد تنظیم بازار را ندارند، اما این در حالی است که قیمت مواد اولیه این محصولات مدام افزایش دارد.

وی افزود: اگرچه در سال گذشته قیمت رب گوجه فرنگی افزایش یافت و به 45 هزار تومان رسید، درحال حاضر نیز قیمت گوجه فرنگی، قوطی، حمل و نقل، انرژی و.

افزایش داشته است.

دبیر انجمن صنایع تبدیلی و کشاورزی خراسان رضوی ابراز عقیده کرد: در کشور بالغ بر 250 واحد تولید کننده رب گوجه فرنگی وجود دارد اما واحدهای تولید کننده تن ماهی کمتر بوده و به همین دلیل در حال حاضر برای قیمت به توافق رسیده اند، اما کوچکترین افزایش قمیت در رب گوجه فرنگی موجب جریمه واحدهای تولیدی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه ها باید بر اساس هزینه تولید قیمت گذاری کنند

کارخانه ها باید بر اساس هزینه تولید قیمت گذاری کنند