مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 10:402023-06-08سياسي

یک هزار زوج مددجوی کمیته امداد استان سمنان به خانه بخت می روند


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: با اعطای کمک هزینه ازدواج، در سال جاری یک هزار زوج نیازمند استان راهی خانه بخت می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد حسین ذوالفقاری صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی کمیته امداد سمنان ضمن اشاره به خدمات این نهاد به جوانان، بیان کرد: در دهه کرامت 70 سری هدیه ازدواج به پسران در شرف ازدواج و جهیزیه به دختران با همراهی خیرین اهدا شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته 750 زوج نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان راهی خانه بخت شدند، تصریح کرد: در سال جاری هزار زوج نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان با حمایت خیرین راهی خانه بخت می شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان هر سری جهیزیه را شامل پنج قلم کالای اساسی ازجمله یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، جاروبرقی و ماشین لباسشویی برشمرد و ادامه داد: زوج های جوان در کنار بهره مندی از خدمات کمک هزینه ازدواج، از دوره های آموزش این نهاد نیز بهره مند می شوند.

ذوالفقاری خاطرنشان کرد: آشنایی با سبک زندگی دینی و اسلامی، اصول و مهارت های زندگی مشترک، مدیریت اقتصاد خانواده و شناخت احکام اولیه خانواده ازجمله مواردی است که زوج های جوان از خدمات کارشناسان مشاور این نهاد در استان استفاده می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک هزار زوج مددجوی کمیته امداد استان سمنان به خانه بخت می روند

یک هزار زوج مددجوی کمیته امداد استان سمنان به خانه بخت می روند