مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 06:152023-06-17سياسي

چالش نسخه نویسی الکترونیک با بیمه های تکمیلی


مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، یکی از مشکلات اجرای کامل طرح نسخه نویسی الکترونیکی را عدم همکاری بیمه های تکمیلی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدمهدی ناصحی، در برنامه صف اول با اشاره به فراهم شدن زیرساخت لازم برای اجرای پرونده الکترونیک سلامت، گفت: بخش سخت کار که اجرای نسخه الکترونیک بوده اجرا شده و سایر خدمات باید به صورت لایه لایه به بخش اصلی اضافه شود.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران افزود: با پیاده سازی نظام ارجاع در سامانه نسخه الکترونیک و اجرای پزشک خانواده، روکشی اولیه از پرونده سلامت برای هر کد ملی شکل گرفته است.

به ویژه در روستاها این داده ها کامل و بر اساس نظام ارجاع در سامانه قابل رصد و مشاهده است و کم کم با همکاری سایر بخش ها باید سامانه های اطلاعاتی دیگر در حوزه سلامت هم اطلاعات خود را به نسخه الکترونیک وصل کنند.

وی به لزوم اضافه شدن اطلاعات بیماران سرپایی و دارویی به این سامانه تاکید کرد و گفت: هم اکنون اطلاعات بیماران در سطوح یک، دو و سه موجود است و اگر اطلاعات سرپایی و دارویی هم به این سطوح اضافه شود، زنجیره کامل می شود به گونه ای که تا یک سال آینده پرونده سلامت هموطنان کامل خواهد شد.

ناصحی با اشاره به صدور بیش از 185 میلیون نسخه الکترونیک از ابتدای اجرای این طرح توسط بیمه سلامت، خاطر نشان کرد: ماه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش نسخه نویسی الکترونیک با بیمه های تکمیلی

چالش نسخه نویسی الکترونیک با بیمه های تکمیلی