مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 10:502023-06-16سياسي

نا امید کردن جوانان ابزار مستکبران برای غارت منابع کشور هاست


در طول تاریخ همواره مستکبران با غارت منابع کشورها را غارت می کردند اما امروز نوع جدید غارتگری، غارت دانشمندان و جوانان کشورها است که به وسیله تهاجم و عملیات روانی انجام می شود و ابزار آن ناامید کردن جوانان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان اصفهان، محمد اسلامی معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی در جشن بزرگ ازدواج دانشجویی دانشگاه پیام نور استان اصفهان و دانشگاه فنی و حرفه ای با بیان اینکه دین ما دین محبت است اظهار داشت: عشق و محبت بین شما باید در بالاترین نقطه خود قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه مسیر زندگی مسیر پر فراز و نشیب است و روحیات انسان متأثر از شرایط محیطی است، افزود: کانون خانواده در زندگی افراد تاثیرگذارترین نقطه است، بنابراین تشکیل خانواده باید به سمت شکل گیری شخصیت متعالی حرکت کند.

اسلامی با اشاره به اینکه بخش مهم زندگی شما که با ازدواج آغاز شده، شکل گیری شخصیت است تصریح کرد: اگر این شخصیت درست شکل بگیرد زندگی شما دوام دارد و فرزندان شما دوامشان از این شخصیت منشعب خواهد شد.

رییس سازمان انرژی اتمی با تأکید بر اینکه پایه بنای زندگی را باید با محبت و مودت، صداقت و از خود گذشتگی بنا نهاد خاطر نشان کرد: با دقت، صبوری و ممارست، شخصیت خود را شکل بدهید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نا امید کردن جوانان ابزار مستکبران برای غارت منابع کشور هاست

نا امید کردن جوانان ابزار مستکبران برای غارت منابع کشور هاست