موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه - كارشناس داوري - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست جمهوري - سازمان برنامه و بودجه - رييس سازمان - انجمن علمي مهندسي مالي - پرچم لا اله الا الله - طرز تهيه ميني چيز كيك - امام جمعه اهل سنت زاهدان - اصولگرايان مجلس - معدن سرب - اطعام علوي - بهزاد محمدي - سرمربي صنعت نفت - ورزشگاه اولدترافورد - خط دو قطار شهري شيراز - ماهواره اينترنتي - ارتعاش

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 17:252023-06-19اقتصادي

سرمایه گذاری هنگفت آمریکا روی توسعه فیبر نوری


دولت آمریکا اعلام کرده برای توسعه فیبر نوری نزدیک به 1میلیارد دلار هزینه می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، دولت آمریکا این هفته اعلام کرد که قصد دارد نزدیک به 1 میلیارد دلار برای گسترش فیبر نوری برای مناطق روستایی هزینه کند.

این کشور اعلام کرده که بیش از 900 میلیون دلار در زیرساخت های مورد نیاز برای اتصال این مناطق و نیز پایگاه های نظامی سرمایه گذاری خواهد کرد.

جینا رایموندو وزیر بازرگانی آمریکا طی بیانیه ای گفت که با اجرایی شدن این پروژه پهنای باند افزایش یافته و هزینه اینترنت کاهش پیدا می کند.

وی افزود این برنامه به ما کمک می کند تا جوامع سراسر کشور را به شبکه های منطقه ای و ملی متصل کنیم که دسترسی به اینترنت پرسرعت با کیفیت و مقرون به صرفه را فراهم می کنند.

دولت این کشور گفته مجموعاً 7.

47 میلیارد دلار درخواست بودجه دریافت کرده است.

انتظار می رود پروژه های تایید شده 12هزار مایل فیبر نوری جدید را برای گسترش دسترسی مستقر کنند.

  گفتنی است توسعه فیبر نوری در کشورهای پیشرفته جهان به صورت جدی در دستور کار قرار دارد و طبق آخرین آمار، کشور انگلستان این فناوری را در اختیار بیش از 40 درصد خانه های مسکونی خود قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری هنگفت آمریکا روی توسعه فیبر نوری

سرمایه گذاری هنگفت آمریکا روی توسعه فیبر نوری