مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 12:152023-06-12ورزشي

هدفم طلای بازی های آسیایی است/ به دلیل مشکل مالی به قهرمانی جهان نمی رویم!


رکورددار کامپوند ایران با اشاره به اینکه هدفش کسب مدال طلای بازی های آسیایی هانگژو است از عدم اعزام تیم ملی تیروکمان به مسابقات جهانی آلمان به دلیل کمبود منابع مالی انتقاد کرد.

- هدفم طلای بازی های آسیایی است/ به دلیل مشکل مالی به قهرمانی جهان نمی رویم! رکورددار کامپوند ایران با اشاره به اینکه هدفش کسب مدال طلای بازی های آسیایی هانگژو است از عدم اعزام تیم ملی تیروکمان به مسابقات جهانی آلمان به دلیل کمبود منابع مالی انتقاد کرد.

محمد صالح پالیزبان که در کاپ آسیایی سنگاپور رکورد بین المللی کامپوند ایران را بعد از 9 سال شکست و در نهایت موفق به کسب مدال طلا شد در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: رکورد بین المللی ایران در ماده کامپوند 710 بود که موفق شدم آن را در کاپ آسیایی سنگاپور به 714 ارتقاء دهم و پس از 9 سال رکورد بین المللی کشور را جابجا کنم.

در مرحله سوم کاپ آسیا موفق شدم رکورد 714 از 720 را ثبت کنم و جایگاه اول رنکینگ مسابقات را به دست آوردم و پس از 9 سال موفق شوم رکورد ایران را مجددا جابجا و به نام خود ثبت کنم.

رکوردم بین المللی است این کماندار تیم ملی ایران با اشاره به اینکه قبلا در مسابقات داخلی انتخابی تیم ملی در ایران رکورد 713 را کسب کرده است، خاطرنشان کرد: دست یافتن به امتیاز 713 در رقابت های انتخابی تیم ملی منجر به جابجایی رکورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدفم طلای بازی های آسیایی است/ به دلیل مشکل مالی به قهرمانی جهان نمی رویم!

هدفم طلای بازی های آسیایی است/ به دلیل مشکل مالی به قهرمانی جهان نمی رویم!