مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 13:202023-06-03سياسي

تعریف از شغل ایجاد شده باید برای مردم قابل پذیرش باشد


نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شغل ایجاد شده است اما تعریف از شغل باید تغییر کند ، گفت: قوانین در این زمینه نیازمند اصلاح است.

- ایسنا/ایلام نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شغل ایجاد شده است اما تعریف از شغل باید تغییر کند ، گفت: قوانین در این زمینه نیازمند اصلاح است.

علی اکبر بسطامی در نشست شورای اشتغال استان با اشاره به اینکه معضل بیکاری و ایجاد اشتغال یکی از دغدغه های مهم مردم، مجلس و دولت و مسولان نظام است، اظهار کرد: همگی باید خود را در برابر فراهم کردن زمینه اشتغال و بسترسازی فرصت های شغلی، براساس منویات مقام معظم رهبری که ستاد اشتغال را همانند ستاد جنگ دانستند، مسئول بدانیم.

عضو ناظر مجلس یازدهم در کمیته هماهنگی و شورای اشتغال استان، با اشاره به اینکه در آمار اشتغال باید افراد در سن شغل دیده شوند، تاکید کرد: مشکلی در بحث قانونگذاری برای تعریف کار و شغل وجود دارد و این موضوع بحث ملی است و فقط مربوط به ایلام نیست و بایستی سامانه پنجره واحد در کشور و استان ایلام برای رصد اشتغال بر مبنای سن شغل تعریف و ایجاد شود که اثر ایجاد اشتغال در سفره مردم به خوبی رصد شود، اشتغال پایدار منجر به درآمد ثابت برای مردم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعریف از شغل ایجاد شده باید برای مردم قابل پذیرش باشد

تعریف از شغل ایجاد شده باید برای مردم قابل پذیرش باشد