مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 16:052023-06-20اقتصادي

کلاهبرداری 120 میلیاردی دو برادر در هرمزگان


یکی از 2 برادری که یکهزار و 200 میلیارد ریال از کسبه و بازاریان این استان کلاه برداری کرده بودند دستگیر و اموال آنها توقیف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان امروز افزود: در پی مراجعه و اعلام شکایت تعدادی از کسبه بازار به پلیس آگاهی مبنی بر اینکه 2 برادر که در بازار دارای اعتبار و شهرت بوده اند پس از جلب اعتماد بازاریان، با فریب و نیرنگ و سوء استفاده از ناپایداری بازار ارز، آنها را فریب داده و پس از تحویل گرفتن چندین تن مواد غذایی شامل گوشت، برنج وچای به ارزش بالغ بر هزار و 200 میلیارد ریال و وعده دادن ارز و دلار و درهم، شبانه متواری شده اند، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: بنا به اظهار مال باختگان، متهمان پس از مدتی به کشور اتریش پناهنده شده بودند که با بررسی های دقیق صورت گرفته توسط کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد در بازار اقدام به توزیع و خرید کالا به صورت عمده می کرده و کسب و کار خود را با دلار و درهم در بین کسبه داران ترویج و خود را دارای صرافی معتبر در دبی معرفی می کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان اضافه کرد: این کلاهبرداران پس از جلب اعتماد بازاریان از آنان خواسته بودند کالا و وجه نقد در اختیارشان قرار دهند تا ارز و دلار برای وارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری 120 میلیاردی دو برادر در هرمزگان

کلاهبرداری 120 میلیاردی دو برادر در هرمزگان