مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 12:252023-06-15سياسي

اجرای طرح «خبرنگار معین» توسط بسیج رسانه در استان یزد


مسئول بسیج رسانه سپاه الغدیر یزد گفت: سازمان بسیج رسانه استان یزد به منظور پوشش عملکرد اقشار تخصصی بسیج طرح خبرنگار معین را اجرایی می کند.

- علی محمد پارساییان ، مسئول بسیج رسانه یزد در گفت وگو با خبرنگار فارس از این استان با اشاره به ضرورت بسیج کردن اصحاب رسانه برای تقویت جریان جبهه رسانه ای انقلاب، اظهار کرد: همراهی اصحاب رسانه استان یزد با بسیج رسانه مطلوب و ارزشمند است.

وی تقویت نرم افزاری و سخت افزاری رسانه های استان را از جمله الزامات اجرایی در این حوزه دانست و افزود: اگر انتظار داریم که رسانه های جریان انقلاب با تمام ظرفیت در برابر توطئه ها و فتنه های شوم استکبار جهانی صف آرایی کنند، باید به صورت موازی دو مقوله کیفی سازی و کمی سازی جریان رسانه ای را مد نظر قرار دهیم.

مسئول بسیج رسانه استان یزد با اشاره به اهمیت اقدامات انجام شده و در دستور کار اقشار تخصصی بسیج برای خدمت رسانی مختلف به اقشار جامعه، گفت: اقشار تخصصی بسیج عامل پیشبرنده دولت هاست و بسیج رسانه با مشارکت خبرنگاران و تولید محتوای مناسب از خدمات در دستور کار می تواند عامل پیشبرنده بسیج اقشار باشد.

پارساییان در ادامه اجرای طرح خبرنگار معین و انعقاد تفاهم نامه همکاری با اقشار تخصصی را از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار بسیج رسانه استان یزد برای تقوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «خبرنگار معین» توسط بسیج رسانه در استان یزد

اجرای طرح «خبرنگار معین» توسط بسیج رسانه در استان یزد