مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 22:152023-06-12سياسي

حدود 38 هزار تن روغن دپو شده در بنادر مازندران تعیین تکلیف می شود


رییس کل دادگستری استان مازندران با اشاره به برگزاری جلسه اقتصاد مقاومتی استان با حضور مسؤولان مربوطه، تصریح کرد: 38 هزار تن روغن در سیلو های استان نگهداری می ‎شود و برای اینکه این کالا ها در معرض فساد قرار نگیرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، حجت الاسلام محمدصادق اکبری رییس کل دادگستری مازندران در گفت وگوی تلفنی با برنامه میز اقتصاد اظهار کرد:  حدود 38 هزار تن روغن تا روزهای آینده تعیین تکلیف می شود.

وی گفت: متعاقب سفر رییس قوه قضاییه به استان مازندران و بازدید از بنادر نوشهر و امیرآباد، انبار ذرت های آلوده بندر امیرآباد به طور کامل تخلیه می شود و محموله های ذرت های آلوده به شرکت های الکل سازی تحویل می شوند.

اکبری اضافه کرد: امروز یک محموله ذرت آلوده به میزان 2 هزار تن از بندر امیرآباد به مقصد شرکت‎ های الکل سازی جهت تخلیه و بارگیری و حمل شناسایی  شد.

رییس کل دادگستری استان مازندران با اشاره به برگزاری جلسه اقتصاد مقاومتی استان با حضور مسؤولان مربوطه، تصریح کرد: 38 هزار تن روغن در سیلو های استان نگهداری می ‎شود و برای اینکه این کالا ها در معرض فساد قرار نگیرد، تا روز های آینده تعیین تکلیف خواهند شد.

وی افزود: طبق اعلام مسؤولان مربوطه، حمل این محموله به مقصد مشخص که زمینه مناسب تری برای نگهداری یا عرضه در بازار دارد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 38 هزار تن روغن دپو شده در بنادر مازندران تعیین تکلیف می شود

حدود 38 هزار تن روغن دپو شده در بنادر مازندران تعیین تکلیف می شود