مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 10:452023-06-17سياسي

برق رسانی و جاده سازی در دورترین نقاط محروم توسط جهادگران بسیج سازندگی


سازمان بسیج سازندگی کشور در بیانیه ای به مناسبت 27 خرداد، سالروز تاسیس جهادسازندگی به فرمان امام خمینی (ره)، اعلام کرد: جهادگران، خدمات آب رسانی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، سازمان بسیج سازندگی کشور به مناسبت 27 خرداد، سالروز تاسیس جهادسازندگی به فرمان امام خمینی(ره)، بیانیه ای را صادر کرده است.

در این بیانیه آمده است: و جاهدوا فی اللّه حقّ جهاده (و در راه خدا جهاد کنید و حق جهادش را ادا نمایید ) ؛ (آیه 78 سوره حج) جهاد سازندگی نهادی انقلابی است که در تاریخ 27 خرداد 1358 به فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی برای رسیدگی به مناطق محروم و دور افتاده ایران تاسیس شد، جهاد سازندگی نهادی بود که بذر آن در انقلاب اسلامی کاشته شد، در بستر انقلاب رشد کرد و همراه با نهال نوخاسته انقلاب به ثمر رسید.

در ادامه این بیانیه آمده است: حدیث جهاد، حدیث انقلاب است و کارنامه سراسر جهاد و شهادت آن، نشان از تلاش و سخت کوشی جهاد گران دارد.

دست پرتوان جهادگران ، بذر انقلاب را در دل محروم ترین و مستضعف ترین قشر جامعه ، یعنی روستاییان ، کاشت و تیر آنان قلب بزرگترین دشمنان را نشانه گرفت.

جهاد گران گمنام و بی نشان در عرصه های تولید و نبرد تلاش کردند و شجاعانه در سخت ترین شرایط، بزرگترین موانع را از سر راه انقلاب اسلامی برداشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برق رسانی و جاده سازی در دورترین نقاط محروم توسط جهادگران بسیج سازندگی

برق رسانی و جاده سازی در دورترین نقاط محروم توسط جهادگران بسیج سازندگی