مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 09:002023-06-15اقتصادي

شهرهای ساحلی جدید در سیستان وبلوچستان احداث می شود


استاندار سیستان وبلوچستان با تاکید بر اینکه توسعه دریا محور عامل ایجاد اقتصادی پایدار است، گفت: طراحی و ایجاد چند شهر ساحلی جدید را در دستور کار داریم.

- به گزارش، محمد کرمی شامگاه چهارشنبه، در نشست با تعدادی از سرمایه گذاران با اشاره به اهمیت اقتصاد دریا محور، افزود: مسئولان برای ایجاد اقتصاد مردمی و افزایش نقش مجموعه های خصوصی در اقتصاد تلاش کنند.

وی بیان کرد: دولت باید زیرساخت ها را برای فعالیت بخش خصوصی در حوزه های مختلف از جمله معدن، کشاورزی، شیلات، دامداری، مرغداری، صنایع تبدیلی، شرکت های دانش بنیان و غیره فراهم کند.

استاندار سیستان وبلوچستان در ادامه با اشاره به این نکته که با توجه به ظرفیت های استان باید شاهد پیشرفت و توسعه منطقه باشیم واهمیت هماهنگی و همراهی دستگاه های اجرایی در سرعت دادن به پیشرفت سیستان وبلوچستان تصریح کرد: باید مدیران کل به زیر مجموعه هایشان اشراف کامل داشته باشند.

کرمی گفت: اعمال سلیقه های شخصی در کار، دوگانگی در تصمیم گیری و برخی خطاها در دستگاه های اجرای عامل عقب ماندگی در کارهاست و حتماً با آنها برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به ظرفیت های خاص هر منطقه از جمله بخش زرآباد در کاشت محصولات و بهره گیری از ظرفیت هر شهرستان با یک برنامه مناسب در توسعه مناطق استان تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرهای ساحلی جدید در سیستان وبلوچستان احداث می شود

شهرهای ساحلی جدید در سیستان وبلوچستان احداث می شود