مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 17:202023-05-28سياسي

ایران یکی از ارزان ترین حج ها را دارد


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از کاهش نیروهای رسمی خدماتی و پزشکی در حج 1402 خبر داد و درباره بالابودن هزینه های حج، گفت: بالارفتن هزینه های حج از ناحیه دولت ایران نیست.

- نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از کاهش نیروهای رسمی خدماتی و پزشکی در حج 1402 خبر داد و درباره بالابودن هزینه های حج، گفت: بالارفتن هزینه های حج از ناحیه دولت ایران نیست.

در مقایسه با بسیاری از کشورها، ایران یکی از ارزان ترین حج ها را دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب، طرح کاهش شمار خادمان و عوامل اجرایی کاروان های حج تمتع را با حفظ کیفیت خدمات، یک سیاست قطعی به منظور کمک به افزایش اعزام شمار بیشتری از زائران ثبت نام شده دانست و گفت: از نظر هزینه ای، حج ایران با توجه به خدمات، یکی از ارزان ترین حج ها در مقایسه با دیگر کشورهای اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در گفت وگویی تلویزیونی با بررسی روند اعزام زائران ایرانی به سرزمین وحی، درباره کاهش یک هزار نفری عوامل اجرایی حج امسال و میزان تأثیر آن در ارائه خدمات به زائران خانه خدا، اظهار کرد: از کاهشی که در بخش خادمان و عوامل حج 1402 صورت گرفته است، امسال تعداد 4 یا 5 کاروان به شمار کاروان های زائران افزوده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران یکی از ارزان ترین حج ها را دارد

ایران یکی از ارزان ترین حج ها را دارد