مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 14:452023-05-31اقتصادي

فناوری هسته ای روشی راهبردی در افزایش کیفیت محصولات کشاورزی


فناوری هسته ای روشی راهبردی و علمی در افزایش کیفیت و سلامت محصولات کشاورزی است که باید تلاش شود به درستی از آن بهره گرفته شود.

- رییس سازمان حفظ نباتات کشور گفت: فناوری هسته ای روشی راهبردی و علمی در افزایش کیفیت و سلامت محصولات کشاورزی است که باید تلاش شود به درستی از آن بهره گرفته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه نقل از سازمان حفظ نباتات کشور، حسین رنجبراقدم، رییس سازمان حفظ نباتات کشور در دیدار و گفت و گو با مسؤولان سازمان انرژی اتمی، شرکت توسعه کاربرد پرتوهای ایران شو و رییس مؤسسه تحقیقات گیاه پزشکی کشور، با تأکید بر اهمیت استفاده از فناوری هسته ای در حوزه کشاورزی، استفاده از تمامی ظرفیت های این صنعت را برای پیشرفت کشور ضروری برشمرد و افزود: میزان زیادی از مشکلات موجود در حوزه کشاورزی با استفاده از دانش هسته ای قابل حل است و اکنون دنیا نیز به این سمت حرکت کرده است.

وی فناوری هسته ای را یکی از راهبردی ترین روش های افزایش کیفیت و سلامت محصولات در حوزه کشاورزی دانست و اذعان داشت: این فناوری یکی از علمی ترین و سالم ترین روش هاست که باید تلاش شود به درستی از آن بهره گرفته شود و امید است در آینده حوزه های همکاری با انسجام بیشتری توسعه یافته و در نهایت بتوانیم در عرصه آموزش و انتقال این فناوری به کشاورزان گام های اساسی برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فناوری هسته ای روشی راهبردی در افزایش کیفیت محصولات کشاورزی

فناوری هسته ای روشی راهبردی در افزایش کیفیت محصولات کشاورزی