مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 18:422023-05-30اقتصادي

ایجاد زیرساخت های گردشگری نقش بسزایی در پایداری اشتغال دارد


مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چناران گفت: ایجاد زیرساخت های گردشگری در شهرستان می تواند نقش بسزایی در ایجاد اشتغال پایدار داشته باشد.

- ایسنا/خراسان رضوی مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چناران گفت: ایجاد زیرساخت های گردشگری در شهرستان می تواند نقش بسزایی در ایجاد اشتغال پایدار داشته باشد.

محمد طاهریان مقدم همچنین از صدور موافقت اصولی ایجاد یک مجتمع گردشگری در این شهرستان خبر داد و افزود: با ایجاد و تکمیل این مجتمع گردشگری در روستای اخلمد زمینه اشتغال 20 نفر فراهم خواهد شد.

وی با بیان اینکه حجم سرمایه گذاری در این مجتمع گردشگری پنج میلیارد ریال است، به صدور بیش از 25 موافقت اصولی طی سال های گذشته در چناران اشاره کرد و گفت: شهرستان چناران در مسیر حرکت زائران به مشهد قرار دارد.

به طور دقیق تر سالانه بیش از 15 میلیون مسافر از این مسیر تردد می کنند.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چناران با تأکید بر اینکه ایجاد زیرساخت های گردشگری در شهرستان می تواند نقش بسزایی در ایجاد اشتغال پایدار داشته باشد، تصریح کرد: حجم سرمایه گذاری پیش بینی شده برای راه اندازی زیرساخت های گردشگری در این شهرستان بیش از 1500 میلیارد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد زیرساخت های گردشگری نقش بسزایی در پایداری اشتغال دارد

ایجاد زیرساخت های گردشگری نقش بسزایی در پایداری اشتغال دارد