مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 12:402023-06-11بين الملل

52 عضو «اصحاب القضیه» در بغداد به زندان محکوم شدند


یک دادگاه در بغداد، سرکرده فرقه «اصحاب القضیه» را به 2 سال و 51 عضو این فرقه را به 1 سال حبس محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دادگاهی در بغداد، امروز (یکشنبه، 11 ژوئن)، برای 52 نفر از اعضای فرقه اصحاب القضیه حکم حبس بین یک تا دو سال صادر کرد.

  نام این فرقه پس از آن در رسانه های عراقی بر سر زبان ها افتاد که ماه رمضان گذشته، سرکرده آنها خواستار بیعت با سید مقتدی الصدر به عنوان مهدی موعود(ع) شد.

سرکرده ناشناس این فرقه بی آنکه خود را معرفی کند، در یک فیلم کوتاه که در فضای مجازی عراق دست به دست شد، اعلام کرد: در این روزهای مبارک، ده روز آخر ماه رمضان، کارزار بیعت با امام موعود سید مقتدی الصدر منتظر علیه السلام برگزار خواهد شد.

او در این فیلم کوتاه از افرادی که قرار بود برای اعتکاف به مسجد کوفه بروند، خواست با رهبر جریان صدر به عنوان امام موعود بیعت کنند و او را یاری دهند.

خبرگزاری رسمی عراق (واع)، با انتشار بیانیه مرکز اطلاع رسانی شورای عالی قضایی نوشت که دادگاه کیفری الکرخ بغداد، امروز، 51 نفر از اعضای فرقه موسوم به اصحاب القضیه را به یک سال حبس و سرکرده این فرقه را به دو سال حبس محکوم کرد .

  قاضی ویژه رسیدگی این پرونده توضیح داد: محکوم اصلی این پرونده که فرقه اصحاب القضیه را مدیریت می کرد، به دو سال زندان محکوم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

52 عضو «اصحاب القضیه» در بغداد به زندان محکوم شدند

52 عضو «اصحاب القضیه» در بغداد به زندان محکوم شدند