مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 12:052023-06-21فرهنگي

تغذیه تبلیغاتی ماهواره توسط رسانه ملی؟!


دو سه ماهی است که شبکه های ماهواره ای، دور جدیدی از پخش تیزرهای تبلیغاتی فیلم های سینمایی را آغاز کرده اند.

اتفاقی که بی سابقه نیست و البته در پیوند با حواشی نمایش تیزرهای تبلیغاتی سینمای ایران در شبکه های صداوسیما، - دو سه ماهی است که شبکه های ماهواره ای، دور جدیدی از پخش تیزرهای تبلیغاتی فیلم های سینمایی را آغاز کرده اند.

اتفاقی که بی سابقه نیست و البته در پیوند با حواشی نمایش تیزرهای تبلیغاتی سینمای ایران در شبکه های صداوسیما، گذشته پرماجرایی دارد.

این امر البته در هفته های اخیر، تهدید صریح وزیر فرهنگ را به ایجاد محدودیت در فعالیت ارائه دهندگان آگهی به ماهواره درپی داشته و رد آن را در نشست اخیر مدیران سازمان سینمایی و مدیران سازمان صداوسیما نیز می توان گرفت؛ مساله ای که البته ابعاد مختلفی دارد و چندان ساده نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه فرهیختگان نوشت: شنبه 27 خردادماه در گزارش رسمی نشست مشترک محمد خزاعی و پیمان جبلی روسای سازمان سینمایی و سازمان صداوسیما با حضور معاونان آنها، علاوه بر تاکید مجدد طرفین بر نقاط مشترک این دو دستگاه فرهنگی و جز برخی تعارفات و تمجیدها از سازمان های یکدیگر، یکی از مباحث مهم مطرح شده که در گزارش جلسه به نقل از خزاعی آمد، مساله پخش تیزرهای تلویزیونی فیلم های سینمایی از شبکه های رسانه ملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغذیه تبلیغاتی ماهواره توسط رسانه ملی؟!

تغذیه تبلیغاتی ماهواره توسط رسانه ملی؟!