مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 15:502023-06-16سياسي

مشکل راه های بشاگرد را با خرید چند دستگاه بلدوزر برای شهرستان حل کنید


باکسر بخشی از اعتبارات بودجه سال جاری در حوزه راه های شهرستان بشاگرد،چند دستگاه بلدوزربرای این منطقه محروم خریداری کنید تا مشکل راه های روستایی حل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بشاگرد، حجت الاسلام حسین غلامی امام جمعه  این شهرستان در خطبه های نماز جمعه امروز اظهار داشت: 23 مردادماه یکی از مهمترین سفرهای رییس جمهور در دولت سیزدهم  اتفاق افتاد که این سفر به حیات خلوت کشور آمریکا بود.

وی افزود: بیان اقدامات مثبت مسئولین در هردولتی که در راستای اقتدار نظام که به صلاح کشور و مردم ما است یکی از وظایف ائمه جمعه است تا با بیان آنها از دولت حمایت و یا اگر جایی نقطه ضعفی وجود داشت به آنها متذکر شویم.

خطیب جمعه شهرستان بشاگرد گفت: سفر راهبردی رییس جمهورما  به حیات خلوت کشور آمریکا که نشان از شجاعت واقتدارو دیپلماسی قوی دولت سیزدهم است , سبب می شود تا نوع نگاه های دیگر کشورها هم در جهان به شیطان بزرگ تغییرکند و نگاه آنها به کشورهایی باشد که عدالت محور هستند.

غلامی عنوان کرد: در گذشته بسیاری از کشورها در اروپا و آمریکا و یا آسیا با این شیطان بزرگ متحد بودند و در برخی از زمینه ها با هم تعهد و همکاری داشتند، اما اکنون این ارتباط ها فاصله گرفته و دنیا نیز متوجه خوی استکباری آمریکا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل راه های بشاگرد را با خرید چند دستگاه بلدوزر برای شهرستان حل کنید

مشکل راه های بشاگرد را با خرید چند دستگاه بلدوزر برای شهرستان حل کنید