مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 11:552023-06-03بين الملل

اعتراض چین به سخنان رییس پنتاگون در اجلاس «شانگری-لا»


فرمانده ارشد ارتش چین گفت، این کشور شدیدا با اتهام زنی اخیر وزیر دفاع آمریکا مبنی بر عدم تمایل پکن به تعامل در زمینه مدیریت بحران نظامی مخالف است.

- فرمانده ارشد ارتش چین گفت، این کشور شدیدا با اتهام زنی اخیر وزیر دفاع آمریکا مبنی بر عدم تمایل پکن به تعامل در زمینه مدیریت بحران نظامی مخالف است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، ژنرال جینگ جیانفنگ، یک فرمانده ارشد ارتش آزادی بخش خلق چین امروز (شنبه) گفت، پکن شدیدا با اظهارنظرهای اخیر لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا در محل اجلاس موسوم به گفتگوی شانگری-لا با این محور که پکن تمایلی به تعامل برای مدیریت بحران نظامی ندارد، مخالف است.

این ژنرال چینی خاطر نشان کرد، پکن بر بی چون و چرا بودن حاکمیتش بر جزایر واقع در دریای چین جنوبی و آب های اطرافش تاکید می کند.

لوید آستین، رییس پنتاگون پیشتر در سخنرانی در اجلاس گفتگوی شانگری-لا در سنگاپور گفت، شدیدا از بابت اینکه پکن میلی به تعامل ندارد نگران بوده و لازم است برای اجتناب از یک بحران مذاکراتی برگزار شود.

ژنرال جینگ جیانفنگ، جانشین رییس اداره ستاد مشترک در کمیسیون مرکزی نظامی چین در سخنرانی در اجلاس شانگری-لا همچنین وزیر دفاع آمریکا را به تلاش برای تحریف جدی حقایق و واقعیات پیرامون وضعیت تایوان متهم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض چین به سخنان رییس پنتاگون در اجلاس «شانگری-لا»

اعتراض چین به سخنان رییس پنتاگون در اجلاس «شانگری-لا»