مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 12:502023-06-03بين الملل

آیا هدف مراسم عروسی ولیعهد اردن، معرفی پادشاه بعدی این کشور بود؟


نشریه آمریکایی «کریستین ساینس مانیتور» معتقد است که عروسی سلطنتی اردن، حامل مفاهیم سیاسی در مورد آینده پادشاهی در این کشور است.

- نشریه آمریکایی کریستین ساینس مانیتور معتقد است که عروسی سلطنتی اردن، حامل مفاهیم سیاسی در مورد آینده پادشاهی در این کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری عربی 21، نشریه آمریکایی کریستین ساینس مانیتور گزارش داد که مراسم عروسی حسین بن عبدالله ولیعهد اردن یک مراسم ازدواج سلطنتی معمولی نبود بلکه معرفی پادشاه آینده این کشور به مردم بود.

بر اساس گزارش این نشریه، مراسم جشن عروسی ولیعهد اردن بی سابقه و بزرگترین جشن عروسی در نزدیک به دو دهه اخیر در این کشور بود که به مدت یک هفته با شادی، نقاشی و بنرهایی بر روی ساختمان ها با شعار ما با شاهزاده حسین شادمانیم ادامه یافت.

اگرچه ملک عبدالله دوم تا کنون هیچ نشانه ای از تصمیم برای کناره گیری از خود بروز نداده است، اما شاهزاده 28 ساله به طور فزاینده ای نقش های سلطنتی را بازی می کند.

به طوری که پدرش به او اجازه داد تا سخنرانی اردن را در مجمع عمومی سازمان ملل متحد و در اجلاس سران کشورهای عربی ایراد کند.

ولیعهد همچنین با پادشاه اردن در کاخ سفید مورد استقبال قرار گرفت و با هم با رییس جمهور آمریکا دیدار کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا هدف مراسم عروسی ولیعهد اردن، معرفی پادشاه بعدی این کشور بود؟

آیا هدف مراسم عروسی ولیعهد اردن، معرفی پادشاه بعدی این کشور بود؟