مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 07:552023-06-19سياسي

پشتیبانی تیم های «درمان اضطراری» از عملیات اربعین


معاون بهداشت، درمانی و توانبخشی جمعیت هلال احمر گفت: تیم های درمان اضطراری هلال احمر در دوسوی مرزهای ایران و عراق آماده پشتیبانی از سوانح پیش بینی نشده در اربعین هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ،، دومین نشست هفتگی ستاد اربعین حسینی با حضور دبیرکل و تعدادی از معاونین و مدیران هلال احمر و نمایندگان دیگر دستگاه های خدمت رسان در پیاده روی بزرگ اربعین برگزار شد.

در این نشست یعقوب سلیمانی دبیرکل جمعیت هلال احمر مواردی درباره تمهیدات امدادی این جمعیت در پست های ثابت و سیار امداد و نجات در خاک ایران و عراق ارائه کرد و از اهمیت برنامه ریزی برای پیشگیری از گرمازدگی زائران گفت.

در ادامه پیمان نامدار معاون بهداشت، درمان و توانبخشی این جمعیت پیرامون پشتیبانی درمانی از تیم های امداد و درمان در اربعین گفت: تیم های درمان اضطراری هلال احمر در دو سوی مرزهای ایران و عراق آماده پشتیبانی از سوانح پیش بینی نشده در این تجمع بزرگ مذهبی هستند.

گفتنی است؛ مسئولیت جانمایی پست های امدادی و اعزام امدادگران در عملیات اربعین بر عهده سازمان امداد و نجات و همچنین مسئولیت اعزام پزشکان و پرستاران داوطلب به عتبات عالیات برعهده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمراست و در صورت وقوع سوانح پیش بینی نشده، تیم های درمان اضطراری آماده مشارکت در عملیات بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشتیبانی تیم های «درمان اضطراری» از عملیات اربعین

پشتیبانی تیم های «درمان اضطراری» از عملیات اربعین