مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 20:002023-05-29اقتصادي

ابهام برای مشتریان خودروهای مونتاژی


با وجود آنکه چند روز از تصمیم گیری شورای رقابت برای خودروهای مونتاژی گذشته اما هنوز ابهاماتی درباره سرنوشت نهایی این خودروها برای متقاضیان وجود دارد.

- با وجود آنکه چند روز از تصمیم گیری شورای رقابت برای خودروهای مونتاژی گذشته اما هنوز ابهاماتی درباره سرنوشت نهایی این خودروها برای متقاضیان وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هرچند شورای رقابت تفسیر خود را تثبیت کرد که باید در حوزه قیمت خودروهای مونتاژی نیز ورود کند اما هنوز مشخص نیست این تصمیم جدید چگونه اجرایی خواهد شد.

ماجرای روز: خودروهای مونتاژی متقاضیان مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها درحالی برای ثبت نام اقدام می کنند که هنوز کشور شد.

بر اساس گزارش ها، هم اکنون بیش از 10 میلیون وسیله نقلیه در مرز فرسودگی در کشور وجود دارند که بیانگر ضرورت اقدام جدید در این خصوص است.

سبز روز: بازار سرمایه شده است.

گسترش روز: روابط ایران و عمان در جریان سفر سلطان عمان به ایران، و مراکز تجارت است، از افزایش تعداد رایزنان بازرگانی به 30 نفر ظرف چند ماه آینده خبر داد.

تکذیب روز: افزایش قیمت بنزین با وجود تاکید مکرر دولت، باز هم با بیان اینکه قابلیت اینترکانکشن تا حدود هفت ماه آینده در اروپا و برای همه سکوها و پلتفرم های جهانی اجباری می شود، گفت: ما این کار را برای اولین بار انجام دادیم و اکنون نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابهام برای مشتریان خودروهای مونتاژی

ابهام برای مشتریان خودروهای مونتاژی