مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 12:502023-06-10ورزشي

از تاکید بر «راندن مدیران بی انگیزه» تا «اعلام استقلال مس سونگون»


در دومین سفر استانی سید ابراهیم رییسی به آذربایجان شرقی گره دو طرح نیمه تمام 22 و 20ساله «رؤیای 22ساله راه آهن تبریز - میانه» و «طرح 20ساله تأمین و انتقال آب شرب میانه از سد گرمی چای و تأمین آب شرب 180 هزار نفر» باز شد.

-   تابناک_ سید ابراهیم رییسی در پنجمین مقصد خود در دور دوم سفرهای استانی، به آذربایجان شرقی رفت تا پیگیر مصوبات سفر سال گذشته و افتتاح طرح های به اتمام رسیده در این یک سال شود.

در دومین سفر استانی سید ابراهیم رییسی به آذربایجان شرقی گره دو طرح نیمه تمام 22 و 20ساله رؤیای 22ساله راه آهن تبریز - میانه و طرح 20ساله تأمین و انتقال آب شرب میانه از سد گرمی چای و تأمین آب شرب 180 هزار نفر باز شد.

در این سفر دو روزه تعدادی از وزرا و اعضای کابینه دولت سیزدهم از جمله وزرای کشور، بهداشت و درمان، میراث فرهنگی و گردشگری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان، ، معاون امور زنان و خانواده،  معاون اجرایی رییس جمهور و .

رییسی را همراهی کردند.

سید ابراهیم رییسی که صبح روز پنج شنبه، هجدهم خرداد 1402 وارد تبریز شد، در بدو ورود تاکید کرد: از مهمترین مسائل آذربایجان شرقی بحث اشتغال و مسکن و باز شدن این گره ها است که اقدامات خوبی انجام شده و حتما باید کامل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تاکید بر «راندن مدیران بی انگیزه» تا «اعلام استقلال مس سونگون»

از تاکید بر «راندن مدیران بی انگیزه» تا «اعلام استقلال مس سونگون»