مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 11:562023-06-21اجتماعي

4 برنامه وزیر آموزش و پرورش در راستای عدالت آموزشی


رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در گفت وگو با خبرنگار فارس در تهران در خصوص مهمترین اولویت های خود جهت ایجاد تحول در سطح این وزارت خانه اظهار کرد: اقدامات بنده در این خصوص از همان لحظه ای که در قامت وزیر آموزش و پرورش شروع به خدمت کرده ام، شروع شده است؛ اولویت ما در وزارت آموزش و پرورش اجرای سند تحول، تحول در برنامه های درسی و تربیت معلمان باکیفیت است.

وی همچنین در رابطه با برنامه خود در خصوص پیاده سازی عدالت آموزشی در سطح مدارس ضمن اشاره به اینکه عدالت آموزشی در جاهای مختلف مفهوم متفاوتی دارد، بیان کرد: اولین اقدام در این خصوص تقویت مدارس عشایری، روستامرکزی و شبانه روزی، دومین اقدام کاهش تراکم در مدارس، سومین اقدام به کارگیری معلمان باکیفیت در همه مدارس و چهارمین اقدام برخوردار کردن همه مدارس از تجهیزات و امکانات آموزشی است.

وزیر آموزش و پرورش در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا با تیم جدیدی به کار خود ادامه می دهد، گفت: هر نیرویی از تیم وزیر قبلی را که خوب کار کند در تیم وزارت آموزش و پرورش حفظ خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، موضوع عدالت آموزشی یکی از بحث انگیزترین و پربسامدترین مسائل حوزه آموزش کشور در بین عوام و خواص در دهه اخیر است و در این خصوص کارشناسان بسیاری معتقدند از مهمترین مسائل در این حیطه عدم فرصت برابر علم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 برنامه وزیر آموزش و پرورش در راستای عدالت آموزشی

4 برنامه وزیر آموزش و پرورش در راستای عدالت آموزشی