مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 15:502023-06-01سياسي

برگزاری مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام راحل در 50 نقطه استان مرکزی


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: مراسم آیینی و تبیینی بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در 50 نقطه استان سراسر استان برگزار خواهد شد.

- ایسنا/مرکزی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: مراسم آیینی و تبیینی بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در 50 نقطه استان سراسر استان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام خلیلی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امام راحل بی شک یکی از تأثیرگذارترین شخصیت های سیاسی و مذهبی تاریخ معاصر ایران و جهان است اظهار کرد: امام(ره) با اندیشه ای برگرفته از تعالیم اسلامی، توانست نظامی نوین در هندسه قدرت جهانی بر پایه جمهوریت و اسلامیت پایه گذاری کند که هم اکنون تبدیل به یک الگو در بسیاری از کشورهای اسلامی شده است.

وی گفت: معرفی ابعاد شخصیتی و ترسیم و تبلیغ سیره، اندیشه ها و مجاهدت های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در شکل گیری و رهبری انقلاب اسلامی باید به درستی برای نسل جوان و نوجوان تبیین شود.

حجت الاسلام خلیلی افزود: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته از سوی این شورا، مراسم بزرگداشت ارتحال امام در مصلای اراک با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین طیبی فر جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران و مداحی حاج مرتضی طاهری در جمع اقشار مردم در ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام راحل در 50 نقطه استان مرکزی

برگزاری مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام راحل در 50 نقطه استان مرکزی