مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 21:302023-06-03سياسي

اعزام 2 هزار زائر از خراسان شمالی برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره)


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از اعزام 2 هزار زائر از این استان به وسیله 60 دستگاه اتوبوس برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز محمد مشتری، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها اظهار کرد: 2 هزار زائر از این استان به وسیله 60 دستگاه اتوبوس برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) اعزام شدند.

وی گفت: ظهر شنبه 13 خردادماه، کاروان زائران بجنورد طی مراسمی نمادین از محل امامزاده سید عباس (ع) به وسیله 16 دستگاه اتوبوس به تهران اعزام شدند تا فردا در مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) شرکت کنند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی با اشاره به اعزام زائران از سایر شهرستان ها افزود: در طول سال جلسات متعددی به منظور خدمات رسانی باکیفیت، تامین ناوگان و ارائه سفر ایمن به زائران برگزار همچنین کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی تشدید شده است.

مشتری زمان بازگشت زائران را روز 15 خرداد اعلام و اظهارکرد: زائران در طول مسیر، می توانند شکایات، پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق سامانه گویای 141 با مرکز مدیریت راه ها مطرح کنند تا در سریع ترین زمان ممکن بررسی و برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 2 هزار زائر از خراسان شمالی برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره)

اعزام 2 هزار زائر از خراسان شمالی برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره)