مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 00:002023-06-14بين الملل

اذعان ارتش صهیونیستی به قتل کودک فلسطینی


ارتش رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه به قتل «محمد هیثم التیمیمی» کودک 3 ساله فلسطینی اذعان کرد و این تیرندازی را اشتباهی خواند.

- ارتش رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه به قتل محمد هیثم التیمیمی کودک 3 ساله فلسطینی اذعان کرد و این تیرندازی را اشتباهی خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، ارتش رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه به قتل محمد هیثم التیمیمی کودک 3 ساله فلسطینی اذعان کرد و مدعی شد که نظامیان صهیونیستی به اشتباه به سمت خودرویی که این کودک و پدرش در آن بودند، تیراندازی کردند.

محمد هیثم التمیمی یکم ژوئن در زمانی که همراه پدرش داخل خودرو بود و قصد عزیمت به خانه یکی از بستگان در روستای مجاور برای شرکت در جشن تولد را داشت، توسط نظامیان صهیونیستی هدف تیراندازی قرار گرفت و به شدت مجروح شد و در نهایت پس از 4 روز بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان به شهادت رسید.

ارتش رژیم صهیونیستی پس از انتشار نتایج تحقیقات خود در این باره گفته که این حادثه زمانی به وقوع پیوست که شهرک صهیونیست نشین نفیه تسوف در اطراف روستای نبی صالح و یک پادگاه نظامی در آن نزدیکی هدف تیراندازی قرار گرفتند و نظامیان ارتش برای شناسایی عاملان این تیراندازی در این منطقه مستقر شدند و یکی از نظامیان صهیونیستی که مسئول رصد آن منطقه بوده، با مشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اذعان ارتش صهیونیستی به قتل کودک فلسطینی

اذعان ارتش صهیونیستی به قتل کودک فلسطینی