مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 12:202023-06-19بين الملل

امروز مجاهدان فلسطینی ابتکار عمل را در دست دارند


رییس جمهور با تاکید بر اینکه عادی سازی روابط صهیونیستها با دولتهای اسلامی و عربی به نتیجه نخواهد رسید، اظهار داشت: صهیونیستها از این عادی سازی بدنبال ناامیدی جوانان فلسطینی از آزادی سرزمین هایشان هستند.

- رییس جمهور با تاکید بر اینکه عادی سازی روابط صهیونیستها با دولتهای اسلامی و عربی به نتیجه نخواهد رسید، اظهار داشت: صهیونیستها از این عادی سازی بدنبال ناامیدی جوانان فلسطینی از آزادی سرزمین هایشان هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابراهیم رییسی شامگاه یکشنبه در دیدار زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و جمعی از رهبران این جنبش، با بیان اینکه اساس جهان خلقت بر حق استوار بوده و هاضمه عالم پذیرای باطل نیست، گفت: روزگاری امید بخشی از فلسطینیان برای رهایی از ظلم و اشغال رژیم صهیونیستی به میزهای مذاکره بود، اما امروز همه، حتی طرفداران مذاکره چشم امید به مجاهدان و نیروهای مقاومت بسته اند و این تحقق وعده الهی است که نظم خلقت با ظلم و باطل سازگار نیست.

رییس جمهور افزود: امروز مجاهدان فلسطینی ابتکار عمل را در دست دارند و این پیروزی بزرگ هدیه الهی است که به پاس صبوری در برابر مشکلات و ایستادگی در برابر ظلم و زورگویی رژیم صهیونیستی و حامیان این رژیم نصیب ملت سرافراز فلسطین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز مجاهدان فلسطینی ابتکار عمل را در دست دارند

امروز مجاهدان فلسطینی ابتکار عمل را در دست دارند