مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 13:202023-06-14اقتصادي

عملیات اجرایی فاز دوم بندر صیادی بحرکان هندیجان به اتمام رسید


معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات ایران با اشاره به اتمام عملیات اجرایی فاز دوم بندر صیادی بحرکان هندیجان گفت: این پروژه تا پایان خرداد ماه به اداره کل شیلات خوزستان تحویل داده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید مصطفی بهشتیان ظهر امروز چهارشنبه در گفت وگویی رسانه ای با اشاره به اینکه عملیات اجرایی فاز دوم بندر صیادی بحرکان هندیجان به اتمام رسیده است، بیان داشت: این پروژه شامل تأسیسات و امکانات پسکرانه ای بوده و تا پایان خرداد 1402 تحویل اداره کل شیلات خوزستان می شود.

معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات ایران افزود: در صورت وجود متقاضی، شیلات آماده واگذاری مدیریت بهره برداری بندر مذکور به تشکل های صیادی و سایر بهره برداران و بخش خصوصی طی فرآیند قانونی است.

بهشتیان بیان کرد: با توجه به نیاز بندر بحرکان به تکمیل امکانات، فاز سوم توسعه این بندر شامل بهسازی امکانات موجود و ایجاد موج شکن جزء برنامه های آتی سازمان شیلات ایران است که مطالعات آن به زودی به پایان می رسد و در صورت تأمین اعتبار کافی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی افزود: راه دسترسی سنگی به طول یک هزار متر، راه دسترسی اسکله با روش شمع و عرشه به طول یک هزار و 370 متر، ساخت تیرهای روشنایی برای نصب در امتداد جتی سنگی، احداث ساختمان اداری، محوطه سازی، تکمیل سیستم روشنایی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی فاز دوم بندر صیادی بحرکان هندیجان به اتمام رسید

عملیات اجرایی فاز دوم بندر صیادی بحرکان هندیجان به اتمام رسید