مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 13:322023-06-17اقتصادي

سکوی دیجیتال تأمین و فروش صنایع دستی برای داخل و خارج از کشور رونمایی می شود


مدیر کل حمایت از تولید صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی از تفاهم نامه ای میان این وزارتخانه با شرکت پست جهت کاهش چشمگیر هزینه ارسال محصولات صنایع دستی به اقصی نقاط جهان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گردشگری خبرگزاری فارس، محمدحسین عسکرپور مدیرکل حمایت از تولید صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در مجله اقتصادی فرصت که از شبکه جهانی جام جم پخش شد گفت: 520 هزار صنعتگر در 18 گروه رشته صنایع دستی شناسایی شده و در حال کار هستند که توان تولید و سرمایه گذاری در این صنایع با پتانسیل بالا وجود دارد و صنعتگران کشور بر اساس توانایی حرفه ای بسیار خوب خود می توانند اقتصادشان را اداره کنند.

وی با اشاره به کاهش هزینه های حمل و نقل برای فعالان و سرمایه گذاران در صنعت صنایع دستی گفت: تفاهم نامه ای در ماه خرداد با پست جمهوری اسلامی ایران امضا کرده ایم که حداکثر تخفیفات را برای ارسال محصولات صنایع دستی به هر کجای دنیا برای ما قائل شده اند و ابعاد هم در این میان مهم نیست و همه شیوه ها می توانند شامل این تخفیف شوند.

مدیرکل حمایت از تولید صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خطاب به ایرانیان خارج از کشور گفت: ما 11 شهر جهانی و 3روستا داریم که ثبت شورای جهانی صنایع دستی شده اند و می توانند به خودی خود محل مهمی برای سرمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکوی دیجیتال تأمین و فروش صنایع دستی برای داخل و خارج از کشور رونمایی می شود

سکوی دیجیتال تأمین و فروش صنایع دستی برای داخل و خارج از کشور رونمایی می شود