مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 08:202023-05-31سياسي

اضافه شدن روستای«ده پهن»به شهرکرمانشاه در انتظار تایید وزارت کشور


فرماندار کرمانشاه با اشاره به مشکلات روستای «ده پهن»، گفت: اضافه شدن روستای«ده پهن»به محدوده شهری کرمانشاه در انتظار تایید وزارت کشور است.

- کرمانشاه- فرماندار کرمانشاه با اشاره به مشکلات روستای ده پهن ، گفت: اضافه شدن روستای ده پهن به محدوده شهری کرمانشاه در انتظار تایید وزارت کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا آمویی در نشست هم اندیشی با مدیران اصحاب رسانه که شامگاه چهارشنبه در سالن جلسات فرمانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: رسانه در استان کرمانشاه ظرفیتی است باید از آن در جهت درست و توسعه استان از طریق مطالبه گری استفاده کرد.

وی با اشاره به نقش اساسی رسانه ها در جریان مطالبه گری، افزود: مطالبه گری رسانه ها از مسئولین و دستگاه های اداری یکی از مهمترین گام ها در این مسیر است چرا که وظیفه رسانه ها تنها اطلاع رسانی نبوده بلکه آموزش مطالبه گری به طور عام و همگانی و نیز فرهنگ سازی و اتصال بین مردم و مسئولین مسئله دیگری است که باید جدی تر به آن پرداخته شود.

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: شهر کرمانشاه جمعیتی بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر دارد که حدود 88 درصد آن جمعیت شهری و مابقی جمعیت روستایی است با این حال با وجود گستردگی قابل توجه این شهر اما باید گفت که حال شهر کرمانشاه خوب نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اضافه شدن روستای«ده پهن»به شهرکرمانشاه در انتظار تایید وزارت کشور

اضافه شدن روستای«ده پهن»به شهرکرمانشاه در انتظار تایید وزارت کشور