مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 10:352023-06-15اقتصادي

سطح ذخائر منابع آبی در ساوه کاهش یافته است


سرپرست شرکت آب و فاضلاب شهرستان ساوه با بیان اینکه در حال حاضر در وضعیت تولید و مصرف سر به سر هستیم گفت: کاهش قابل توجه نزولات آسمانی و آغاز فصل گرما باعث کاهش قابل توجه سطح ذخائر منابع آبی در ساوه شده است.

- رعایت الگوی مصرف، راهی برای مقابله با شرایط کم آبی محسن کریمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ساوه با اشاره به اینکه این شهرستان طی سال های گذشته شاهد خشکسالی های پی در پی بوده و در حالی که گرمای تابستان در سال جاری چندین روز زودتر در ساوه نسبت به دیگر شهرهای استان آغاز شده است گفت: رعایت الگوی مصرف آب توسط مشترکین به مدیریت توزیع آب در شرایط کم آبی کمک شایانی خواهد کرد.

وی افزود: کاهش قابل توجه نزولات آسمانی و آغاز فصل گرما باعث کاهش قابل توجه سطح ذخائر منابع آبی در ساوه شده است و عدم مدیریت مصرف آب در این موضوع می تواند خسارات جبران ناپذیری را برای شهروندان ساوجی به دنبال داشته باشد.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب شهرستان ساوه با بیان اینکه مصرف آب در چند روز گذشته با توجه به افزایش دما افزایش قابل توجهی داشته است، افزود: تمامی چاه های آب و دیگر منابع آبی در شهر ساوه به صورت 24 ساعته در حال بهره وری هستند و در حال حاضر در وضعیت تولید و مصرف سر به سر هستیم و با همکاری مشترکین ساوجی در زمینه رعایت الگوی مصرف آب و تلاش بی وقفه همکارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سطح ذخائر منابع آبی در ساوه کاهش یافته است

سطح ذخائر منابع آبی در ساوه کاهش یافته است