مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 17:252023-06-11اجتماعي

فعالان زیست محیطی برنامه های خود را در رسانه ها منتشر کنند


رییس اداره حفاظت محیط زیست کاشان گفت: فرهنگ حفظ محیط زیست و منابع طبیعی با جلب مشارکت شهروندان در جامعه نهادینه می شود و فعالان زیست محیطی باید برنامه های خود را در رسانه ها منتشر کنند تا آگاهی جامعه نسبت به اهمیت و ضرورت مراقبت از محیط زیست افزایش پیدا کند.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره حفاظت محیط زیست کاشان گفت: فرهنگ حفظ محیط زیست و منابع طبیعی با جلب مشارکت شهروندان در جامعه نهادینه می شود و فعالان زیست محیطی باید برنامه های خود را در رسانه ها منتشر کنند تا آگاهی جامعه نسبت به اهمیت و ضرورت مراقبت از محیط زیست افزایش پیدا کند.

اللهیار دولتخواه، امروز(یکشنبه، 21 خرداد) در نشست با مسئولان هیئت های ورزشی کاشان، اظهار کرد: محیط زیست سالم، بستر توسعه پایدار است و هدف سازمان حفاظت محیط زیست، نهادینه کردن مشارکت فعال شهروندان در حفظ محیط زیست است تا جامعه سالم تری داشته باشیم.

وی افزود: هیئت های ورزشی یکی از گروه های مرجع جامعه است که اگر این بخش از شهروندان توانمند شوند با مشارکت حداکثری خود، می توانند برای تحقق اهداف محیط زیستی در سطح شهرها و روستاها فعالیت کنند و با تولید محتوا در این حوزه، دانش محیط زیستی مردم را افزایش بدهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان زیست محیطی برنامه های خود را در رسانه ها منتشر کنند

فعالان زیست محیطی برنامه های خود را در رسانه ها منتشر کنند