مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 14:452023-06-17فناوري

اجرای پروژه اختصاص «فیبرنوری منازل و کسب و کارها» در 5 شهر لرستان


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان از اجرای پروژه ملی اختصاص «فیبرنوری منازل و کسب و کارها» در پنج شهر این استان خبر داد.

- خرم آباد- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان از اجرای پروژه ملی اختصاص فیبرنوری منازل و کسب و کارها در پنج شهر این استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجتبی صارمی در آیین بهره برداری پروژه فیبر نوری درب منازل مجتمع مسکونی هزار و 200 واحدی ارتش در خرم آباد اظهار داشت: یکی از اولویت های کاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت سیزدهم اجرای پروژه ملی فیبر منازل و کسب و کارها است که طی یک برنامه زمانی سه ساله از 1401 لغایت 1403 بایستی دسترسی حدود 80 درصد خانوارهای شهری کشور به شبکه پر سرعت و با کیفیت فیبر نوری فراهم شود.

وی گفت: در استان لرستان نیز اجرای این پروژه از طریق اپراتورهای دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در حوزه ارتباطات ثابت در دست اقدام است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان، افزود: به همت همکاران مخابرات منطقه لرستان پروژه فیبر درب منازل مجتمع مسکونی هزار و 200 واحدی ارتش در شهر خرم آباد به بهره برداری رسید و اهالی این مجتمع می توانند با درخواست از مخابرات منطقه لرستان از مزایای این شبکه پرسرعت و با کیفیت و پایدار بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروژه اختصاص «فیبرنوری منازل و کسب و کارها» در 5 شهر لرستان

اجرای پروژه اختصاص «فیبرنوری منازل و کسب و کارها» در 5 شهر لرستان