مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 16:402023-06-18اقتصادي

خسارت 20 هزار میلیارد ریالی سیلاب های استان اردبیل به ابنیه ها و زیرساخت ها


در سیلاب های اخیر استان اردبیل، به ابنیه ها و زیرساخت ها، 20 هزار میلیارد ریال خسارت وارد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی بعداز ظهر امروز در ستاد مدیریت بحران سیلاب های اخیر شمال استان اردبیل که با حضور وزیر کشور در فرمانداری شهرستان گرمی برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس برآوردهای انجام شده، فقط در حوزه ابنیه اعم از جاده ها، منازل مسکونی، مدارس و زیرساخت ها همچون آبرسانی، گاز، برق و مخابرات 20 هزار میلیارد ریال خسارات وارد شده است.

وی افزود: در سه ماه اخیر سال جاری در استان اردبیل، 31 سیلاب رخ داده است که در فروردین ماه یک مورد، اردیبهشت ماه 20 مورد و خردادماه 10 مورد سیلاب در سطح استان اردبیل که بخش عمده در شمال استان رخ داده است.

استاندار اردبیل گفت: در سیلاب های اخیر استان اردبیل، برای حدود 10 هزار و 500 خانوار در بخش های مختلف اعم از تخلیه منازل، ارائه خدمات قبل و بعد سیلاب صورت گرفته است و متاسفانه 7 نفر از هم استانی ها در سیلاب های هفته گذشته شهرستان گرمی و انگوت فوت کردند که این مسئله بسیار غم بار بود.

  آسیب سیل به 5 هزار ساختمان در استان اردبیل عاملی تصریح کرد: در سیلاب های اخیر استان اردبیل 5 هزار ساختمان آسیب دیده ترمیمی، 310 ساختمان بازسازی و 3 مدرسه آسیب هایی دیدند که از امروز ساخت، بازسازی و ترمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 20 هزار میلیارد ریالی سیلاب های استان اردبیل به ابنیه ها و زیرساخت ها

خسارت 20 هزار میلیارد ریالی سیلاب های استان اردبیل به ابنیه ها و زیرساخت ها