مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 12:502023-05-31سياسي

پلیس تخصصی می تواند مسئله حجاب را علاج کند


عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی گفت: پلیس تخصصی می تواند مسئله حجاب را علاج کند، این پلیس تخصصی دو شاخصه باید داشته باشد.

اول بانو باشد چون مسئله زنانه است دوم ایدئولوژیک باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نظر به اهمیت رعایت هنجارهای اجتماعی در حفظ سلامت جامعه و لزوم حفظ کرامت منزلت و امنیت اخلاقی افراد به ویژه بانوان و جایگاه رفیع و والای زن در نظام اسلامی و نقش بنیادین وی در تحکیم خانواده و رشد جوامع و با توجه به آسیب هایی که نادیده گرفتن این هنجارها به جامعه وارد می نماید و همچنین وظیفه حاکمیت و عموم مردم برای تحقق این هنجارها و سلامت جامعه لایحه ای تحت عنوان حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب آماده شد.

برخی از فعالان فرهنگی جبهه انقلاب در خصوص این لایحه دیدگاه های انتقادی دارند.

بر همین اساس برای واکاوی این مباحث مطرح شده با مهدی جمشیدی عضو هیئت علمی گروه فرهنگ پژوهی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به گفتگو پرداختیم که حاصل آن در ادامه تقدیم می شود: * دیدگاه شما در خصوص این لایحه جدید چیست؟ ابتدا مقدمه ای را در این زمینه مطرح می کنم سپس به مزیت های این طرح اشاره و هشداری در این زمینه خواهم داد.

نخست با طرح یک پرسش شروع می کنم چرا حس جمعی منفی نسبت به این لایحه در جبهه انقلاب شکل گرفت؟ چرا جبهه انقلاب تصور می کند این لا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس تخصصی می تواند مسئله حجاب را علاج کند

پلیس تخصصی می تواند مسئله حجاب را علاج کند