مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 22:402023-06-06سياسي

البرز دارای بیشترین میزان حاشیه نشینی و سکونتگاه های غیررسمی است


البرز یکی از استان های مقصد مهاجرت داخلی و نیز اتباع خارجی و دارای بیشترین میزان حاشیه نشینی و سکونتگاه های غیررسمی است.

- کرج- رییس کل دادگستری البرز گفت: البرز یکی از استان های مقصد مهاجرت داخلی و نیز اتباع خارجی و دارای بیشترین میزان حاشیه نشینی و سکونتگاه های غیررسمی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین فاضلی هریکندی در آیین تودیع و معارفه معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان البرز که در محل دادگستری کل استان البرز برگزار شد، با اشاره به مشکلات و تنگناهای دادگستری کل استان البرز در حوزه منابع انسانی و فضای فیزیکی گفت: در حوزه نیروی انسانی اعم از قضایی و اداری با دستورات رییس قوه قضاییه و مساعدت های معاون منابع انسانی و امور فرهنگی با اختصاص کارمند اداری از محل آزمون سال 1400 و معرفی قضات، بخشی از کمبودهای استان در جذب قضات و کارکنان اداری برطرف خواهد شد.

حاشیه نشینی و مهاجرت در استان البرز وی با اشاره به اینکه استان البرز با وجود اینکه کوچک ترین استان کشور از نظر وسعت است اما از نظر ترکیب و تراکم جمعیتی و رشد آن وضعیت متفاوتی دارد، بیان داشت: البرز یکی از استان های مقصد مهاجرت داخلی و نیز اتباع خارجی و دارای بیشترین میزان حاشیه نشینی و سکونتگاه های غیر رسمی است و این شرایط، مشکلاتی را در حوزه های مختلف از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز دارای بیشترین میزان حاشیه نشینی و سکونتگاه های غیررسمی است

البرز دارای بیشترین میزان حاشیه نشینی و سکونتگاه های غیررسمی است