مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 17:202023-06-15اقتصادي

آبفای تهران: قطعی آب ناشی از کمبود منابع آبی در تهران وجود ندارد


در تهران قطعی آب ناشی از کمبود منابع آبی وجود ندارد و مردم قطعی مقطعی آب را به شماره تلفن 122 اطلاع دهند تا در اسرع وقت پیگیری انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، محسن اردکانی مدیرعامل شرکت آبفای تهران با بیان اینکه امسال سال خشکی بود اظهار کرد: امسال 44 درصد بارندگی نسبت به میانگین بلندمدت کمتر ثبت شد و ما آماده بودیم بهترین خدمت را به مردم استان تهران ارائه دهیم اما دچار حادثه بی سابقه ای شدیم، کوه ریزش کرد و بر اثر بارندگی و مسیر جریان آب از سد کرج به سمت تهران که 20 درصد آب شهر تهران را تامین می کند مسدود شد.

وی گفت: طبعا باید 20 درصد آب شهر قطع می شد، اما با اقداماتی که انجام شد تاثیرات آن به چهار درصد شهر رسید و مدیریت کردیم تا در بعضی از نقاط کمبود فشار باشد و طبقات هم کف آب داشته باشند اما بعد از مدت سه روز این مسیر باز شده و اکنون آب کاملا به سمت تصفیه خانه ها جریان دارد.

مدیرعامل شرکت آبفای تهران ادامه داد: عموما دیگر قطعی آب به دلیل کمبود منابع آبی نداریم، در بعضی از نقاط به علت نوساناتی ممکن است که مشکلاتی در تامین آب در نقاط موضعی و خانه های موردی وجود داشته باشد که لازم است مشترکان با شماره 122 تماس بگیرند و همکاران ما موضوع را  پیگیری کنند اکنون جریان آب از سد امیرکبیر به سمت تصفیه خانه ها در جریان است و آب با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبفای تهران: قطعی آب ناشی از کمبود منابع آبی در تهران وجود ندارد

آبفای تهران: قطعی آب ناشی از کمبود منابع آبی در تهران وجود ندارد