مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 10:152023-06-20سياسي

جشنواره «نشان محبت» در لرستان برگزار می شود


رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان از برگزاری جشنواره «نشان محبت» با هدف توسعه صحن عقیله بنی هاشم در کربلا خبر داد و گفت: در حال حاضر 86 موکب با این ستاد فعالیت دارند.

- ایسنا/لرستان رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان از برگزاری جشنواره نشان محبت با هدف توسعه صحن عقیله بنی هاشم در کربلا خبر داد و گفت: در حال حاضر 86 موکب با این ستاد فعالیت دارند.

اصغر حقی پور در نشست خبری جشنواره نشان محبت در لرستان اظهار کرد: این جشنواره با مساعدت نماینده ولی فقیه و استاندار پنجشنبه، یکم تیرماه سال جاری در سالن حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه لرستان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه جشنواره نشان محبت در لرستان با هدف جمع آوری نذورات و کمک های مردمی برای کمک به طرح توسعه حرم امام حسین(ع) و تکمیل صحن عقیله بنی هاشم در کربلا برگزار می شود، اضافه کرد: طرح توسعه حرم امام حسین(ع) از باب الرأس تا باب الشهدا اجرایی شده و 90 درصد پیشرفت دارد.

حقی پور با یادآوری اینکه حرم های اهل بیت(ع) در زمان صدام به فراموشی سپرده شد و هدف تخریب آنان را داشتند، گفت: یکی دیگر از طرح های عتبات و عالیات توسعه حرم امام علی(ع) به متراژ 220 هزار متر است.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان با بیان اینکه در این ستاد حق جابجایی نذورات را نداریم و عیناً در محل نذر هزینه می شود، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره «نشان محبت» در لرستان برگزار می شود

جشنواره «نشان محبت» در لرستان برگزار می شود