مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 08:352023-05-29اقتصادي

تولیدکنندگان استان بوشهر حمایت شوند/ لزوم فعال سازی واحدهای راکد


حمایت از تولید و اشتغال در استان بوشهر به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار قرار گرفته و طرح های مهمی برای حمایت از فعالان صنعتی و تولیدی استان در دستور کار است.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: استان بوشهر دارای ظرفیت های بالایی در حوزه اقتصادی است که بخش قابل توجهی از تولید کشور متعلق به این استان است و ظرفیت های فراوان دیگری برای تولید در این استان وجود دارد.

طی سال های گذشته برخی از واحدهای تولیدی استان بوشهر به خاطر عدم حمایت مناسب درگیر مشکلاتی شده و در وضعیت تعطیلی قرار گرفته اند و اکنون نیاز است که دست این واحدها گرفته شود و به مدار تولید برگردند.

در سالی که به نام مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده است، انتظار می رود بیش از گذشته به مسئله تولید و اشتغال توجه شود و حمایت از تولیدکنندگان به صورت عملی در عملکرد مسئولان دیده شود.

رفع مشکلات بانکی و ارائه تسهیلات مناسب، تأمین زیرساخت های برق، آب، گاز، راه و…، رفع مشکلات بیمه ای و مالیاتی، تأمین مواد اولیه، تسریع در روند صدور مجوزها و… از جمله مسائلی است که رفع آنها می تواند زمینه توسعه تولید و اشتغال را فراهم سازد.

احیای واحدهای صنعتی راکد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طی ماه های گذشته با عزمی جهادی از سوی مدیریت ارشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیدکنندگان استان بوشهر حمایت شوند/ لزوم فعال سازی واحدهای راکد

تولیدکنندگان استان بوشهر حمایت شوند/ لزوم فعال سازی واحدهای راکد