مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 08:402023-06-21فناوري

راه اندازی دکل مخابراتی روستای «جمشیدآباد» در اولویت است


مدیر مخابرات منطقه مازندران با بیان اینکه راه اندازی دکل مخابراتی روستای «جمشیدآباد» در اولویت است، گفت: تکلیف ما پوشش مخابراتی برای روستای جمشیدآباد است و برای اجرایی شدن آن اقدام می شود.

- علی نوروزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره خبر منتشر شده در این رسانه با عنوان تأخیر 90 روزه و تحریف مصوبه وزیر ارتباطات در سوادکوه ، گفت: اخذ مجوز تا تحویل زمین مربوط به طرح های USO (خدمات عمومی اجباری ارتباطات و فن آوری اطلاعات) بر عهده اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات است و در این فرایند از مشورت مخابرات استان هم استفاده می شود.

مدیر مخابرات منطقه مازندران گفت: مصوبه جلسه حضور وزیر ارتباطات در شهریور ماه سال گذشته مربوط به پوشش روستای جمشیدآباد است و زمین معرفی شده مربوط به آب منطقه ای است و البته اجاره مکان، موضوع فرعی و موضوع اصلی برای ما پوشش حداکثری است.

وی با بیان اینکه تکلیف ما پوشش مخابراتی برای روستای جمشیدآباد است و پوشش حداکثری در اولویت ما قرار دارد، افزود: بهترین منطقه که بیشترین پوشش ممکن را داشته باشد توسط اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات به ما ابلاغ می شود و ما برای اجرای آن اقدام می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی دکل مخابراتی روستای «جمشیدآباد» در اولویت است

راه اندازی دکل مخابراتی روستای «جمشیدآباد» در اولویت است