مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 14:102023-05-31اقتصادي

اتاق بازرگانی یزد می‎تواند پیشران اقتصاد در سطح ملی باشد


اتاق بازرگانی یزد این ظرفیت را دارد که با ارائه ایده های جدید در سطح ملی خلاق و پیشران اقتصاد باشد.

- ایسنا/یزد فرماندار یزد اظهار کرد: اتاق بازرگانی یزد این ظرفیت را دارد که با ارائه ایده های جدید در سطح ملی خلاق و پیشران اقتصاد باشد.

سیدمحمدرضا مدرسی صبح امروز چهارشنبه دهم خردادماه در دیدار با اعضای دهمین دوره اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یزد ضمن بیان این مطلب، از تقبل مبلغ 700 میلیارد تومان جهت تامین، تکمیل و توسعه زیرساخت های آموزش و پرورش شهرستان توسط اصحاب اقتصاد شهرستان در نشست با استاندار قدردانی و ابراز امیدواری کرد که این مدارس هر چه زودتر تکمیل و در اختیار دانش آموزان قرار بگیرد تا فرصت های علمی برای نسل جوان و آینده سازان مملکت فراهم شود.

وی در ادامه از اتاق بازرگانی به عنوان رکن اقتصادی استان و آبرو و افتخاری برای یزد یاد کرد و گفت: باید جهت آماده شدن این فرصت برای جوانان یزدی، میزهای اقتصادی و نوآوری تعریف و از تجارب و ظرفیت یزدی ها و افراد توانمند در سطح ملی برای انتقال موضوع استفاده شود.

فرماندار بر تاثیرگذاری بیشتر اتاق بازرگانی یزد بر فرآیند تصمیم گیری های اقتصادی تاکید و با اشاره به ایجاد فضای نوآوری در استان، خاطرنشان کرد: باید به منظور افزایش رضایت شهروندان، طرحی در رابطه با تامین زیرساخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتاق بازرگانی یزد می‎تواند پیشران اقتصاد در سطح ملی باشد

اتاق بازرگانی یزد می‎تواند پیشران اقتصاد در سطح ملی باشد