مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 19:252023-06-15اقتصادي

ایجاد بیش از یک هزار فرصت شغلی طی سه ماه نخست امسال در چهارمحال و بختیاری


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با اشاره به تعهد استان برای ایجاد 20 هزار و 19 فرصت شغلی در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، محسن مولوی بعدازظهر امروز در کارگروه اقتصادی، سرمایه گذاری و اشتغال چهارمحال و بختیاری گفت:  با اشاره به تعهد استان برای ایجاد 20 هزار و 19 فرصت شغلی در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی، گفت: از ابتدای امسال تا کنون یک هزار و یک فرصت شغلی توسط 19 دستگاه ایجاد شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه طی سال گذشته تعهد اشتغال استان محقق شد، ادامه داد: سال گذشته 8 هزار و 322 مجوز فعالیت اشتغال خانگی صادر شده است که نسبت به سال 1400 رشد سه برابری را نشان می دهد.

وی افزود: سال گذشته 2 هزار و 469 متقاضی طرح های خود را به منظور اخذ تسهیلات به دستگاه های مربوطه ارائه کردند که از این میزان تا کنون 2 هزار و 201 نفر برای اخذ 110 میلیارد تومان تسهیلات به بانک معرفی شده اند و 93 میلیارد تومان وام به طور کامل پرداخت شده است.

مولوی با بیان اینکه امسال تخصیص 125 میلیارد و 760 میلیون تومان تهسیلات گرفته شده است، اضافه کرد: امسال هشت بانک در استان عامل پرداخت تسهیلات اشتغال خانگی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد بیش از یک هزار فرصت شغلی طی سه ماه نخست امسال در چهارمحال و بختیاری

ایجاد بیش از یک هزار فرصت شغلی طی سه ماه نخست امسال در چهارمحال و بختیاری